Известие

Collapse
No announcement yet.

Радиатор на парното

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Радиатор на парното

    Някой сменял ли е това чудо на природата??
    Alfa Romeo 166 2.4JTD 136 HP

  • #2
    Първоначално публикувано от kosakov5 Покажи съобщение
    Някой сменял ли е това чудо на природата??
    да, цена 110 и труд 150 и два дена работа в сервиза, за първи път чувам, че се пробиват, имал съм 20 автомобила

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от emil georgiev Покажи съобщение
      да, цена 110 и труд 150 и два дена работа в сервиза, за първи път чувам, че се пробиват, имал съм 20 автомобила
      А знаеш ли дали свалят цялото табло??
      Alfa Romeo 166 2.4JTD 136 HP

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от kosakov5 Покажи съобщение
        А знаеш ли дали свалят цялото табло??
        два дена работа, разбира се ,че се сваля таблото , тъкмо можеш да смениш изгорели крушки по таблото и др.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от emil georgiev Покажи съобщение
          два дена работа, разбира се ,че се сваля таблото , тъкмо можеш да смениш изгорели крушки по таблото и др.
          Много голяма играчка значи...Да не се разхлопа след това,твоето как беше ?
          Alfa Romeo 166 2.4JTD 136 HP

          Comment


          • #6
            Сигурни ли сте, че таблото се сваля? Нещо ме съмнява това...
            Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
            Lancia Kappa JTD '98 -

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
              Сигурни ли сте, че таблото се сваля? Нещо ме съмнява това...
              Какво те кара да си мислиш това??
              Alfa Romeo 166 2.4JTD 136 HP

              Comment


              • #8
                Мен това че седи зад питата на климатика.Отпред в средата.Видях в морга как махаха питата за да извадят радиатора на парното
                sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
                  Мен това че седи зад питата на климатика.Отпред в средата.Видях в морга как махаха питата за да извадят радиатора на парното
                  И успяха ли да го извадят от там?
                  Alfa Romeo 166 2.4JTD 136 HP

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от kosakov5 Покажи съобщение
                    Какво те кара да си мислиш това??
                    Не твърдя, че знам как, но много загъзотина ми се види. Няма ли описано по ръководствата как става?
                    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                    Lancia Kappa JTD '98 -

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                      Не твърдя, че знам как, но много загъзотина ми се види. Няма ли описано по ръководствата как става?
                      Не съм сигурен но мисля, че няма.
                      Alfa Romeo 166 2.4JTD 136 HP

                      Comment


                      • #12
                        НА 164 също много хора мислят, че се вади отвътре, ама не. Откъм двигателя се разглобява. Примерно. Затова и попитах. Има един колега тук krasivl май беше, той вероятно знае.
                        Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                        Lancia Kappa JTD '98 -

                        Comment


                        • #13
                          Отпред зад двигателя има предпазна кора, която се маха,откача се плюсовите кабели от ляво е моторчето на парното,филтар купе пита климатик и след това пита парно,търбите на климатроника имат една връзка пред вентилатора откача се,преди това се източва фреона. Пипкава работа но е възможно да си го смениш сам без да се бърза.Дай имел да ти пратя снимки

                          Comment


                          • #14
                            А който иска да се пробва да стигне до радиатора на парното през таблото, много интересно ще ми е.Направо ще го призня за номер 1

                            Comment


                            • #15
                              Е за това ставаше дума.
                              Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                              Lancia Kappa JTD '98 -

                              Comment

                              Working...
                              X